torsdag 14 oktober 2010

Dagarna som varit

Har inte gjort något inlägg på några dagar, dels för att jag haft saker att göra men även för att jag har myst med min familj. Så här kommer ett inlägg med bilder från dagarna som varit, kan bli lite tråkigt men jag gör det för att jag skall kunna gå tillbaka och se vad vi gjort : )

Mån 11/10
Som sagt åkte vi till IKEA för att handla lite, hittade inte vad jag ville ha men kom hem med två stora påsar med saker till Leo och hans rum :)

Leo och Tyra i fiket på IKEA

Denna lekmatta var en av sakerna som Leo fick
Sakerna till hans rum får ni se när rummet är klart, vilket kan dröja några veckor, tyvärr....

Efter IKEA bar det iväg till klubben för att jag skulle få tränat lite innan tävlingen på lördag, gick inte alls bra i början men efter lite hjälp från T fick jag ihop det lite mer : )

En sak som jag upptäckt när jag var på IKEA var dels att det fortfarande finns hjälpsamma människor, för när jag och S var klara i kassan stod vi med två överfulla påsar var plus våra barnvagnar och funderade på hur vi skulle få alla saker till bilen. Då kom det fram en kvinna i övremedelåldern och frågade om vi ville ha hjälp och det tackade vi naturligtvis ja till och lastade våra påsar i hennes vagn. Det andra som slog mig och gjorde mig lite fundersam var att hon precis som jag hade ställt sig på familjeparkeringarna...är det rätt att göra så?? Jag har aldrig gjort det innan vare sig med eller utan Leo.

Tis 12/10
Leo redo för att åka till öppna förskolan
Sen var det lite bus i mamma och pappas säng innan..
det var dags att sova lite
Efter Leos tupplur gick vi till Elis jobba. Jag skulle titta på strumpor och medans jag gjorde detta gick Eli runt och visade upp Leo för alla på hennes jobb : )

Köpte sju par vanliga strumpor och tre knästrumpor, bild kommer senare : )

Kl fyra ringde läkeren och berättade resultatet av Leos blodprov, provet visade inte på någon allergi men han kan ändå vara känslig mot mjölkprotein. Så på måndag skall vi till en dietist för att prata om hur och när vi skall börja ge Leo mjölk igen och sen är det bara att se om han tål det eller inte...känns inte alls kul att låta Leo var försökskanin....

Ons 13/10

Denna dag spenderades mest inomhus och det tvättades en hel del, men på eftermiddagen gick vi ut på promenad.

På kvällen följde jag med grannens tjej på Zumba, det var verkligen super kul och jag kommer garanterat att gå på det fler gånger : ) Känner idag att det var LÄNGE sen jag rörde på mig ordentligt, men det var det värt.


Leo innan promenaden

Leo efter promenaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar