torsdag 28 oktober 2010

Härlig morgon

Idag vaknade jag som oftast att Leo låg och pratade i sin säng, det låter så härligt : )

Efter att han fått i sig frukost blev det ett bad i baljan vilket inte händer så ofta då han oftast badar med pappa i det stora badkaret.


Efter badet bäddades det rent i allas sängar och Leos säng flyttades in till hans rum, så i natt skall han sova i eget rum för första gången. Tror att han kommer att klara det galant, men själv vet jag inte alls hur jag kommer att reagera. Tror att det kommer att ta några nätter att vänja sig vid att han inte finns vid fotändan av våran säng längre, men jag hoppas att vi alla kommer att kunna sova gott i längden. Bilder på hans rum kommer senare idag.

Efter att vi plockat lite blev det lek i hans "hörna" innan han somnade en stund. Hade hoppats på att få en timme för mig själv, men han har redan vaknat så nu blir det till att röja lite mer innan det är dags för lite mera bak : )

Min "lekhörna"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar