tisdag 5 oktober 2010

Gåstol och mat

Leo har idag förflyttat sig i sin gåstol (bil) : ) Stolt blev mamma och pappa även om han "bara" backade...


Första gången jag provar min bil
Berättade ju att dietisten ringt och sa att vi skulle få Leos mat billigare och max betala 120 kr i månaden. Trodde inte att detta var sant,  men idag kom en kopia på beställningen och där står det 120 kr för 10 burkar : ) Sen ringde dem från företaget som levererar och sa att första leveransen kommer på fredag. Bättre blir det inte och som  grädde på moset har han lyckats göra nr 2 själv idag. Fick läkar tid på torsdag för att kolla upp hans magen men jag hoppas att det löser sig ändå. Har slutat med alla smakportioner och hoppat över gröten idag, bara för att se om det bli bättre eller om det inte spelar någon roll. Så nu får vi bara vänta och se. Lidet så med honom när han sitter och trycker och det inte händer något : (

1 kommentar:

  1. Tusen tack ! Jag behöver alla röster jag kan få :) Kram

    SvaraRadera