onsdag 6 oktober 2010

Dagen i övrigt

Efter luchen med T åkte Leo och jag och handlade lite, blev lite mat, lite saker till Leo samt lite till projektet. Efter lite funderande visade jag T den hylla jag köpt så att han kan hjälpa mig att sätta upp den : ) Det stora projektet kommer han inte att få veta något om än : )

Efter hemkomst lämnade vi Leo till några vänner så att vi kunde måla trappräcket en sista gång, hoppas vi i alla fall.


Sen har jag även hunnit med att ordna korten som skall bli tackkort till alla som var med på dopet. Tänkte få iväg dessa snart, då det nästan har gått två månader sen dopet (21/8).

Nu blir det strax sängen och kanske lite poker.

God natt alla

1 kommentar:

  1. hihi.. har du oxå hittat tjusningen med nätpoker ? ;)
    Utan ström har man det inte lätt med en liten skrutt ! Mat ska de ju ha och att äta den kall är inte kul ! Viggo är galet frustrerad över sin tand som inte spruckit igenom än och ligger och gnaber på soffbordet. Tänk på bara en vecka "lever" hela hemmet farligt för hans framfart... Min lilla bebis är tamejtusan inte så liten längre och snart kryper de väl !
    Ha en mysig dag !! Kram

    SvaraRadera