söndag 3 oktober 2010

Helgen i bilder

Lördagen började som sagt med att T åkte och golfade och jag åkte på barnloppis. S möte upp mig där för att sen följa med hem

Fynden från loppisen (allt kostade 100 kr)

                                                                                                             
                                             

Efter loppisen blev det Borås för att hämta mitt visakort, handla lite mat innan vi åkte hem får lite lek
  
Första mötet..
  
Tyra lånar Leos säng och..
  
Leo tittar på henne där hon ligger : )


 På söndagen var det dags för en ny omgång med lek

Tyra och Leo i ett berg av leksaker
  
Leo ville ha allt för sig själv : )
 
Till slut fann de varandras händer : )

När T kom hem hade han med en present till mig, en lila puma tröja, han vet precis vad jag vill ha : )

Me like <3
På kvällen gick vi till några vänner vars son fyllde år idag, så jag slängde ihop detta kort innan vi gick dit


Hurra hurra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar