tisdag 25 september 2012

Det närmar sig

I förra veckan hade jag ett möte med min chef och med min läkare, vi pratade om min väg tillbaka till jobbet. Jag tycker att det är så svårt att veta om jag är redo. Vissa dagar vill jag inget annat än att börja jobba igen, men sen kommer det några dåliga dagar då jag knappt kommer upp ur sängen. Så jag vill men vet inte om jag är redo och orkar med jobbet riktigt än.

När vi satt där så kom vi fram till att jag skall börja jobba nästa vecka och att jag då skall jobba fyra timmar två gånger i veckan. Ser framemot detta men med blandade känslor. Ibland känns det som om jag är två personer, en som är sjuk och en som är frisk och att de slås emot varandra.

Men men sagt och gjort jag börjar jobbet på måndag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar