söndag 30 september 2012

Spänd

Barnen sover nu i sina sängar efter en mycket trevlig dag hos farbror M och sen hos mormor. Tyvärr är de inte sig själva ännu efter förkylningen de fått så imorgon vabbar maken för första gången.

Själv börjar jag känna av att jag skall till jobbet imorgon. Matlådan står i kylskåpet, passerkortet är framtaget jag funderar på vad jag skall ha på mig. Ena stunden känns det som första dagen på ett nytt jobb och jag ser fram emot det och fjärilarna flyger runt i magen på ett bra sätt. Nästa stund har jag ont i magen och mår illa och funderar på om jag verkligen är redo att börja jobba redan, om jag är redo att träffa alla människor som jag bröt ihop framför, om jag är redo på att svar på alla frågor som kommer att komma.

Jag VET inte men svaren på mina frågor får jag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar