söndag 2 september 2012

Söndag

Det har varit en mycket bra dag idag, vaknade av att Leo kom in. Gick upp och pratade lite med dem innan jag kröp ner i sängen för ytterligare någon timmas sömn. När jag väl gick upp åkte vi till affären och handlade lite, väl hemma vilade jag lite medan grabbarna åt lunch, sen satte jag fart. Bakade bröd, hängde tvätt och satte på ytterligare en tvättmaskin. När allt var klart och pojkarna vaknat packade vi bilen och for till vår gamla by för att slå ihjäl några timmar. Det blev te, tjat och lite målarfärg, som sagt massor av positiv energi : ) Väl hemma blev det lite vila för mig innan det var dags att natta våra killar. När allt var undanröjt och i ordning kröp vi upp i soffan och tittade på en riktigt  mysig film, Just like heaven. Nu blir det natten för oss så vi orkar med den stora dagen i morgon då det är dags för förskolan.


Hela helgen har varit fantastisk, med mycket vänner och vila. Känns som jag orkar vad som helst just nu, hoppas att den känslan vill hålla kvar sig hela veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar