tisdag 18 september 2012

Nöjd

Barnen sover och jag sitter uppkrupen i soffan och små tittar på tv samtidigt som jag håller på med mitt garnprojekt som jag påbörjade när jag var i Varberg för några helger sen.

Efter Ikea åkte jag och byte bil med maken, handlade och åkte hem där jag hamnade i soffan. Orkade inte så mycket mer så jag tig det lugnt och förberedde middagen. Lite mys med barnen har det så klart blivit, läst böcker med Leo och lekt hitta magen med Pyret. Två nya tänder har titta fram och det är framtänderna uppe (vet att jag skrivit att den ena framtanden uppe tittar fram tidigare men den försvann och ser man den igen : ))

Trots att jag är trött nu känner jag mig nöjd med dagen, barnen har haft ännu en bra dag på förskolan och jag känner att jag fått gjort det jag ville med dagen. Så nu vila och återhämtning inför morgondagen.

Bilden visar klänningar som jag och kusinerna veck när vi var i Varberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar