tisdag 18 september 2012

Felaktig slutsats

När vi var på Ikea i söndags så stod det att det var öppet alla dagar 8-20, så jag tog för givet att det gällde på båda Ikea i Göteborg men tjii fick jag. När jag kom till Bäckebol öppnar de inte förrän kl 10 och lite sur blev jag allt men ryckte sen på axlarna och tänkte att jag åker till Kållered istället då jag vet att de öppnar kl 8 så får jag åka tillbaka till tio istället. Fick mig ytterligare en överraskning då jag anlände till Kållered då de ändrat sina tider till kl 10-20 alla dagar istället. För att göra något vettigt med tiden som jag ny var tvungen att fördriva tog jag dagens promenad så ny är det gjort. Så det känns inte så tråkigt att mina planer inte infriades : )

Nu in på Ikea och handla det som jag kom för att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar