söndag 2 januari 2011

1 och 2 januari 2011

Första januari
Spenderade vi hemma hos Claes och Lotta. Vi fick lite fika när vi kom dit och sen var det fullfart på grabbarna med att lägga golv och då passade Lotta och jag på att scrappa lite : ) Skrutt var givetvis med han också och hade fullt upp med att försöka knykla ihop mina papper : ).

Sen blev det lunch och då gjorde fina Lotta Lövbiffsrulla med mozzarella inuti och serverade detta med ris. Efter maten spelade vi lite kort innan killarna fortsatte med golvet.

När grabbarna var färdiga (materialet tog slut) satt vi oss alla och bara pratade tills vi alla kände oss sömniga så då bara det av hem. Väl hemma lagade jag tonfisk och ägg till mig, T tog några mackor med skinka på istället.

Andra januari
Började för min del med sovmorgon och det var väldigt skönt, sen har vi hunnit röja ut julen idag och det känns väldigt skönt. Har massor av saker som jag vill få gjort här hemma innan jag börjar att jobba, så det har varit full fart och massor av diskussioner idag. Mitt dressingroom har planerats och vi bestämde att det skall få flytta ner en våning så vi har röjt lite i det tänkta rummet och kommer att fortsätta imorgon.

Maten idag har bestått av nötstek med ris och nu håller T på att göra pannkakor : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar