lördag 8 januari 2011

Lång dag

Dagen igår började som sagt med en hudanalys vilken jag tyckte var så där. Hon sa mest att man inte skall köpa produkter utan att ha pratat med en utbildad hudvårdskonsult och att hon rekomenderade sina produkter till min hud. Detta för att man skall få rätt produkter, men produkterna hon rekomenderade var för blandad hud så jag antar att hon lika gärna kunde ha sagt det. Hade det inte ingått produkter i priset av behandlingen eller hade jag inte haft något presentkort skulle jag aldrig ha köpt produkterna. En liten kräm kostade 455 kr, tycker att det är rena rånet, men det kanske är vad jag behöver?

Så nu har jag två olika märken att prova och jag kommer att jämnföra dem här på bloggen. Har även fått mina produkter från Cliniderm nu så snart kommer det upp lite mer info om dem.

Efter behandlingen åkte vi och tvättade bilen och sen bar det av till klubben där vi skulle ha hand om en grupp med killar som ville prova på. Efter klubben åkte vi hem till Stefan och Kicki, där fick jag se hur min brudklänning såg ut efter ändringarna som skulle göras och det är helt fantastisk : )

Stannade till halv elva hos dem så maten igår stod dem för och det var otroligt gott. Det blev gulashsoppa med vitlöksbröd och kocktailtomater och till efterrätt fick vi hemgjord glass med hallon, smaskens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar