torsdag 13 januari 2011

Första dagen

Nu har jag klarat av en dag på jobbet, det mesta var sig likt men det var några saker som jag inte tyckte riktigt om. För det första har jag inte fått någon egen arbetsplats än och måste låna andras, känns inte kul och det innebär att jag inte har någonstans att förvara mina saker utan jag kommer att få bära med mig allt : (

Sen trodde jag att jag skulle få reda på lite mer om vad jag skall göra, men icke har bara ett projekt och där skall lägga 40 % så imorgon kommer jag att traska till chefen och hör om var jag skall sitta men framför allt vad jag skall jobba med, har ingen lust att bara sitta av tiden..

Idag har det blivit två lagade mål, ett på jobbet som bestod av resterna från kinamaten vi köpte här om dagen och sen hade T gjort benfrikottlet med klyftpotatis tills jag kom hem. Ganska lite det jag åt i går med det gör inget då jag tycker att det är super, så jag kommer att ta med mig resterna av det till jobbet imorgon :)

När jag kom hem åt vi och sen badade vi med Skrutt och myste med honom tills han somnade i min famn, det är detta jag kallar kvalitetstid <3

1 kommentar:

  1. Ja, vissa tycker det är skönt att ha det lugnt på jobbet, men jag tycker det är det värsta som finns att inte ha något att göra. Tiden går sååå sakta då!

    Hoppas du får något att jobba med på ditt jobb :)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera