fredag 14 januari 2011

Fullt upp

Idag har det varit fullt upp på jobbet, men inte så mycket för att jag har fått mer att göra utan för att dagen varit fylld med datorproblem. Har fått flytta runt bland flera datorer för att få tillgång till alla program, då jag inte haft tillgång till alla från en dator. Har även fått ett uppdrag som skall vara klart på två veckor inte världens roligaste men ändå något som jag kommer att kunnan fördriva lite tid mer : ) Jag skall identifiera behovet av omklädningsskåp under kommande revisoner, som sagt inte det roligaste men jag får prata med massa nya människor och det ser jag framemot.

Nu har vi firat in helgen med lax i foliepaket, koktpotatis, citron och gräddfilsdipp. Tack igen älsklingen för det underbara maten.

Nu fortsätter kvällen här med Let´s dance och sen blir det sängen för mig

Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar