lördag 15 januari 2011

Gbg tur och retur

Vi behöver en bil till nu när jag har börjat jobba så att T slipper vara hemma hel dagarna och kan göra lite utflykter med Leo. Så idag blev det en lite tripp till Göteborg och min bror och hans tjej för att hämta hem deras bil. Vi tog en kort fika hos dem och jag tiggde tíll mig en macka då jag behöver äta jämt för att inte må så illa. Sen bar det av att hälsa på Claes och Lotta som fått en lite kille i veckan, vi hade med en söt body i blått med en massa nappar och flaskor på. Tror att presenten var uppskattad : ) Hoppas att vi kan ses snart igen.

På vägen hem bestämde vi oss för att hälsa på några vänner strax utanför Bollebygd, men det var nära att vi inte kom fram då jag körde fast i snön två gånger. Inte alls roligt och jag känner mig så hjälplös när jag inte kan göra något, som tur var fanns ju T inte så långt bort (i bilen framför) så han hjälpte mig loss. Vet inte vad jag skulle göra utan dig, du löser alla min problem stora som små.

Nu är vi hemma och vi är alla mätta och belåtna efter var sin kebabrulle (Skrutt fick gröt) inte det nyttigaste med idag var det gott. Har så ont i magen idag så jag kommer nog spendera resten av kvällen i soffan och hoppas på att det går över.

Är det fångarna på fortet ikväll så kommer jag att titta på det, vet att det inte är något bra program men jag tycker att det är kul. Mycket för att när det gick förra gången satt vi hela familjen och tittade på det, så det får mig att tänka på min älskade far <3

Hur skall ni spendera kvällen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar