lördag 22 januari 2011

Cliniderm med Buzzador

Som ni alla vet pågår det en tävling här på bloggen ihop med Clinider och Buzzador och här kommer lite av mina egna tankar om produkterna som jag fått lov att testa.

Då jag provat en del olika krämer och rengöringar har jag upptäckt att min hud är känslig för det mesta och blev lite orolig när det sved ordentligt i huden första gången jag använde dessa produkter, men det gick till min förvåning över på bara en timme och nu när jag använt produkterna ett tag känner jag inget alls.

Tycker om att alla flaskor har pump så att man slipper kladda med en spatel. Det gör även att man inte får ut mer än man precis behöver och flaskorna räcker längre. Tycker att man känner sig ren och fräsch hela dagen och man känner att huden är skydda mot yttre påfrestningar (kan ej  stava) dock kan jag ibland känna att hudkrämen känns kladdig lite väl länge, men det är inget som stör speciellt mycket. Tycker att det är en av de bästa hudvårdsprodukter jag testa och det till ett rimligt pris.

Vill du vara med och tävla klickar du här



Om cliniderm
Cliniderm är en ny generation hudvårdsprodukter - särskilt utvecklade för kvinnor i nordens unika behov. Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.
Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga
krav – både yrkesmässigt och privat.

De avancerade produkterna är ett resultat av många års vetenskaplig forskning kring hudvård. De innehåller alla den multifunktionella kompositionen
Skin Protection System™ som stärker och bevarar hudbarriären och som därigenom motverkar hudens ålderstecken.

Cliniderm är ett kompakt och optimerat sortiment. Med få och effektiva produkter underlättar det att enkelt skräddarsy sin egen hudvård anpassat för det nordiska klimatet.

Varje produkt har anpassats för att fylla en specifik funktion. Dagkrämen skyddar effektivt huden mot yttre påfrestningar medan nattkrämen stärker och återuppbygger den inför nästa dag.

Kombinationen av individuellt anpassade produkter är ett komplett hudvårdssystem som ger optimalt skydd för de nordiska förhållandena, samtidigt som de kan hindra hudens ålderstecken. Läs mer här

Vad är Buzzador?
Som Buzzador får man var med och prova nya produkter som skall ut på marknaden. Man skall testa produkten själv samt prata om den med sina vänner och låta dem prova på själva och sen samla in allas åsikter och svara på en lite enkät. Buzzador blir du här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar