tisdag 4 januari 2011

En tur på stan

Idag har vi varit på stan en stund och första anhalten var Ciluette för att se om jag kunde ändra ett presentkort som jag fått där på en specifik behandling, det var inga problem alls. Sen gick vi till Servera och beställde tallrikar till våran serie och dem kommer om några veckor.

Efter det var jag vrålhungrig så vi styrde våra steg mot Jensen buffhus och där åt jag en lunch beståendes av grillat kycklingbröst med råstekt posatis och lite sås. T åt hackebiff med samma tillbehör som jag. Vi var båda nöjda när vi gick därifrån och ännu nöjdare när vi var klara på nästa anhalt som var guldsmedjan. Där provade vi ringarna som vi beställt till bröllopet och dem kommer att bli toppen : )

Efter det var blev det ett kort stopp hos catreingfirman (som hade stängt) och ett besök hos konditorn, så nu skall vi bestämma oss för vad vi vill ha och sen boka in en provsmakning (har alltid velat göra detta och nu skall jag äntligen få göra det ; ) )
Hur våran tårta kommer att se ut får ni se efter bröllopet, hur har eran sett ut eller hur vill ni att den skall se ut?

Nu skall jag avnjuta min smörgåsar med onsalakorv och brie som min älskling gjort till mig.

Hoppas att ni får en bra kväll.

PS Glöm inte att vara med och tävla här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar