måndag 10 januari 2011

Illamående

Illamåendet är värre än förra gången och vägrar att ge med sig. Sitter här i soffan och försöker att låta bli att springa på toaletten, men vi får se hur det blir med det : (

Idag har vi spenderat mycket tid på stan med att inhandla lite saker till lilla Lasse som snart tittar ut, saker till bröllopet och en väska till mig som jag kan ha när jag börjar att jobba : ) Det blev så att vi intog mat ute idag med och denna gång blev det en round steak på Jensen Buffhus, mycket gott : ) Nu hoppas jag att det är slut på att äta ute och börja laga mat hemma, men då vi har mycket att göra de närmsta dagarna så får vi se hur det går med det : )

Tog en sväng förbi klubben innan det bar av hemåt och sköt lite, tänkte försöka att komma igång med den träningen i alla fall. Det gick inte bra men inte dåligt heller så skjuter jag lite oftare tror jag nog att jag kan börja att prestera igen., men vi får se hur det blir med orken fram över.

Nu tar vi kväll här så jag önskar er en god kväll.

PS glöm ej att kolla in min tävling här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar