måndag 10 januari 2011

Snart är det dags igen

På torsdag ringer min klocka 04:45 och då skall jag gå upp och åka till  jobbet för första gången på nio månader. Det är med blandade känslor som jag ser denna dag närma sig. Självklart skall det kul att träffa alla kamrater igen och att få göra något annat än att ta handom Skrutt, men samtidigt känns det kosnstigt att vara borta från honom nästan hela hans vakna tid. Kommer att få leka och busa med honom i cirka två timmar om dagen och det känns inte alls roligt, men samtidigt unar jag T att få var med honom och få se han göra framsteg varje dag. Så jag längtar till jobbet samtidigt som jag inte alls vill vara hemifrån, men det hela känns lite lättare då jag vet att jag bara kommer att jobba i ca 6 månader innan jag kommer att gå hem igen : )

Japp det är dags för ett litet syskon till Skrutt och det ibörjan av augusti : )

1 kommentar:

  1. Hihi.. Grattis Lilli!! Vad skoj att ni ska gifta er också! Helt underbart ju =) KRAM Maria

    SvaraRadera