tisdag 2 november 2010

Allt klart

Nu är allt klart på checklistan som jag skrev i morse och ut över det har jag buzzat lite nappar på föräldraträffen : )

Resultatet av kakorna blev detta och jag hoppas att Lotta blir glad för de små påsarna. Som ni ser har jag lagt mina kakor i en julburk, men jag har inga andra och har inte hittat några som jag tycker om. Vet ni var man kan köpa finna kakburkar i alla storlekar så att man kan ge bort med??

Enligt T blev dem goda, har inte smakat själv än : )
Föräldraträffen idag handlade om olyckor i hemmet och vi fick se en film där en lite flicka satte i halsen samt andra olyckor som kan hända i hemmet. Sen fick vi öva på hur vi skulle göra om våra bebisar satte i halsen, vi hade en lite docka att öva på och det kändes som om man skulle trycka sönder barnet om man skulle behöva göra det i verkligheten : ( Var lite otäckt, så nu håller vi tummarna för att vi slipper att göra detta på våran lilla Skrutt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar