onsdag 24 november 2010

Pyssel och mat

I väntan på att T skulle komma hem satte vi oss för att pyssla lite. Jag med mina julkort och Skrutt med sitt papper. Alla kan pyssla stora som små : )



När T kommit hem åkte vi och lämnade Skrutt hos "tant" Eli och begav oss till affären för att handla.. Vi trodde att vi var smarta som handlade idag, dagen innan lön, men men det var det nog fler som tänkte för det var folk överallt och jag fick nästan panik. Tur att inte Skruttis var med :)

Detta blev våran skörd denna gång

Vi tänkte att vi skulle försöka oss på detta med att storhandla, men jag tror att vi behöver träna lite mer på det innan vi får det att fungera till 100%

PS tycker ni att det ser lite konstigt ut på bloggen så är det för att jag exprementerar lite med ett nytt fotoprogram, kommer snart att lugna ner mig igen : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar