söndag 21 november 2010

Tävling och barnkalas x 2

I går åkte vi hemifrån 06:57 och kom inte hem förrän 00:20, så gårdagen var lång. Den började med att vi åkte till klubben där vi arrangerade en tävling. Jag satt i sekretariatet och T fick stå i köket. Jag tävlade även på förmiddagen och det gick bra till att börja med men sen dalade det mot slutet men jag tog hem en tredje plats så jag får vara nöjd. Medans T och jag jobbade satt Leo och lekte i köket eller så var han hos någon av alla tjejer som var där och hjälpte till. Det är tur att han inte är blyg :)


Här kommer en bild på den tjej som hade Leo mest, hon hade åkte med bara för att Leo skulle vara där, visst är det härligt. Tack så mycket för hjälpen Josefine <3

__________________________________________
När tävlingen var färdig och alla papper var iordning gjorda och skickade till förbundet bar det av till kalaset hos Sofia och Kajsa. Där hade dem dukat upp ett eget bord åt oss



 Till och med Leo hade fått en egen plats med tallrik och nappflaska
å söta namnlappar fanns det åt alla

sen blev det dags för en riktigt tjejig tårta : )
Hello Kitty tårta och Kajsa (som blev 5 år)

och här är en bild på det andra födelsedagsbarnet, Sofia ( 8år )

Tack familjen R för en mycket trevlig och rolig kväll, hoppas att vi gör om det snart.

Fast vi inte var hemma förrän efter tolvslaget så sov Leo nästan ingenting alls på hela dagen, men han somnade så gott när han hamnade i sin egna säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar