onsdag 17 november 2010

Huller om buller

Det beskriver nog min dag bäst. Idag har jag gjort massor av olika saker, en del roligare än andra.

Jag har gjort i ordning alla listor samt protokoll till tävlingen som klubben har på lördag (Borås bågskyttesällskap)

Jag har sätt ihop halva våran tv-bänk av misstag. Det var igentligen tänkt att jag "bara" skulle sätta ihop en byrå till Skrutts rum. Problemet vara att byrån bestod av två paket och att jag tog fel, därav bara halva tv-bänken. Resten kommer att sättas ihop när vardagsrummet är ommålat. Satte även ihop byrån, tog betydlig längre tid än jag räknat med och ibland önskar jag bara att möblerna kunde var ihop monterade redan, men då hade säkert priset varit ett annat också. Så det är väl bara till att bit i det sura äpplet och skriva, hamra och svära lite : )

Har även hunnit läsa lite i min bok, tvätta, äta pizza, njuta framför en varm brasa och titta lite på tv.

Så nu när lugnet lägger sig här hemma skall jag mysa lite med T innan jag skall titta på Greys.

Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar