tisdag 9 november 2010

Nöjd och orolig

Sitter i soffan och känner mig nöjd över att jag har fått i väg tackkorten för dopet i augusti. Vet att det är sen men bättre sent än aldrig : )

Är även nöjd att en annan sak har blivit klar idag, kommer att visa vad det är imorgon eller på torsdag : )

Samtidigt som jag är nöjd är jag även lite orolig, har ont i magen och vet inte vad det är, har även mått dåligt de senaste dagarna och nej jag är inte gravid. Så blir det inte bättre kommer T att tvinga iväg mig till läkaren. Tycker inte alls om att gå till läkaren och gör det bara under tvång...

C blir du orolig så ring annars ringer jag dig om det blir värre, är ingen fara med mig. Kram

2 kommentarer:

  1. tävla gärna om en personlig almanacka
    http://lindisen81.blogspot.com/2010/11/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html

    SvaraRadera
  2. Du är världens bästa syster!

    SvaraRadera