lördag 27 november 2010

Mysmorgon

Idag gick jag och T upp innan Skrutt, han sover fortfarnade, och ordnade med en riktig mysmorgon med frukost och levande ljus. Det är inte ofta som vi går upp före Skrutt, men det kanske vi börjar göra lite oftare, det är sådan stämning med ljusen och all snö utanför fönstrerna.

Idag skall jag och T spendera dagen på olika håll. Jag ha pysseldag med några tjejer och T och Skrutt skall åka till mormor och hjälpa henne att renovera färdigt en toalett. Känns redan lite tom och dem har inte åkt än, vet att det låter löjligt men jag tycker att det bara blir svårare och svårare att lämna Skrutt och då har vi lämnat bort honom sen han var sex veckor...

God morgon på er!

2 kommentarer:

  1. Hur gör ni med nutramigen? Blandar ni det i maten eller ger ni honom det som det är? Vi har inte hämtat ut det ännu då det inte behövts, han matvägrar ju ändå och att ge honom nutramigen då känns inte som ett bra drag.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter! Här hemma tror jag aldrig att det hänt att vi gått upp före ngt barn (iofs så vaknade minstingen vid fyra i några månaders tid...) och ätit frukost tillsammans. Här handlar det mer om att överleva dvs den ene får sova ena morgonen och den andra nästa... Ha en härlig första advent=)

    SvaraRadera