måndag 22 november 2010

Tjejkväll och överraskning

Kvällen har jag spenderat med tjejerna och vi har snackat massor om allt och inget samt pysslat lite. Alla med olika saker som broderi, virknig, julkortstillverkning, fotoalbum och föra över födelsedagar till nästa års almnacka. Som vanligt går tiden alldeles för fort och det var dags att ge sig av hemåt. Som tur är kommer jag att träffa några av dem redan om ett par veckor, ser verkligen fram emot detta. Tycker att vi träffas alldeles för sällan, men då alla bor på olika ställen och har familjer är det svårt att få ihop våra scheman.


På vägen hem såg jag att jag fått ett sms från T där det stod att Skrutt somnat och att han hade en överraskning till mig, så jag tog mig hem så fort det bara gick men har inte fått överraskningen än... Jag är en sådan person som inte kan vänta utan bara tjatar och tjatar men han tiger som muren så jag antar att ja får vänta tills han vill berätta om det själv... Vet inte hur jag skall klara det men men den som väntar på något gott....


God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar