torsdag 11 november 2010

Farmor

Då jag varit trött och inte mått så bra på sista tiden bestämde vi oss för att Skrutt skulle få vara hos sin farmor idag igen. Så att jag får lite tid för mig själv.


Så dagen började med att jag gick upp med T för att kunna säga hej då till Skrutt och då passade jag på att bädda rent i våran säng så att vi får krypa ner i rena sängkläder. Älskar känslan när man för första gången kryper ner i en renbäddad säng. Så jag försöker att byta lakan en gång i veckan. Hur ofta byter ni?

Kom bort lite från det jag skulle skriva, så nu när huset är tyst och det bara är tvättmaskinen som surrar skall jag krypa ner i soffan men frukost, en filt och min bok som jag läser för tillfället (en shoppoholic får en syster) och sen får vi se vad dagen för med sig.

God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar