torsdag 25 november 2010

BVC och "Pyssel"

Nu har vi varit på BVC och de tyckte att Skrutt växer som han skall, han är 70 cm lång och väger 8215 gram. Jag frågade även om det var något jag kunde göra med hans hosta, men de sa att det bara var bra att han hostade för då får han upp det och sen sväljer han det och bajset blev annorlunda. Jag fattar inte det, så är det någon som gör hör gärna av er. Själv hade jag tycket att det var bättre om han inte hostade och fick sova ordentligt på natten, men det är väl bara jag....

_________________________________________________________

När vi kom hem var även T hemma och efter att vi fikat och badat Skrutt trodde jag att jag skulle få pyssla och nog blev det pyssel även om det inte blev som jag tänkt : ) Grannen ville ha den stora och hemska bokhylla som Skrutt hade i sitt rum, så idag tömde vi den och bar över den till grannen (grannen fick givetvis hjälpa till att bära då hylla väger hur mycket som helst ; )). Sen möblerade vi om lite med Skrutts nya möbler och det blev rätt bra även om det fortfarande står en del saker som inte skall vara där. Här kommer en bild på vad vi ställde dit istället för den hemska hylla : )

Bilderna är inte bäst att jämnföra men man får en idé om hur det ser ut

Nog har vi pysslat men jag hoppas ändå att jag skall hinna med lite av mitt pyssel idag, vad det är får ni se senare. Pysslar ni och med vad i såfall??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar