torsdag 25 november 2010

Snoret fortsätter..

..att rinna på min stackars lilla kille, men det som oroar mig mest är att hans hosta blir värre och värre. Han hostar tills han tappar andan och det är inte alls roligt att lyssna på. Ger honom host medicin några gånger om dagen och det verka hjälpa lite men inte speciellt mycket. Gör ont i mig när jag inte kan ta bort det åt honom. Som tur är skall vi till BVC på en försenad 6 månaders kontroll idag så jag tänkte passa på att fråga lite om Leos förkylning och vad man kan göra för att underlätt för honom.

Annars blir det en ganska lugn dag idag med lite pyssel och mycket mys. Har försökt att stöka undan alla måsten nu på förmiddagen så när T kommer hem finns det bara roliga saker att göra : )

Ha en härlig dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar