måndag 22 november 2010

Återbesök med nålar

Nu är jag hemkommen från min träff med sjukgymnasten och jag får lov att säga att jag är glatt överraskad. Han lysnade på vad jag sa och kunde sedan se detta på min kropp samt att han slöste mitt magont. Det hänger ihop med ryggen och det är en muskel som gör ont och har inget med magen att göra. Tycker att det var skönt att höra, däremot blev jag inte riktigt lika glad när han frågade vad jag tyckte om nålar. Jag tycker inte alls om nålar och anade genast ugglor i mossen och precis som jag misstänkte vill han prova akupunktur på mig nästa gång vi träffas. Ja det blir en nästa gång även om jag har ondare i ryggen nu än innan, så tror jag på det han säger och hoppas att han kan hjälpa mig av med det onda..

Ryser bara jag ser detta, någon som har någon erfarenhet av nålar, mm jag menar akupunktur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar