måndag 15 november 2010

Tävling, Ikea och lite annat

När T kom hem bestämde vi oss för att ha en lite tävling här hemma om vem som kunde sätta ihop skrivbordstolarna, som vi köpte på Ikea härom dagen, snabbast : )
 T förberedde startplatsen

 Och här är resultatet och tyvärr får jag erkänna mig besegrad denna gång men det kommer säkert fler små tävlingar här hemma som jag kan vinna : )

 medans jag och T satte ihop Ikea möbler läste Skrutt bruksamvisningen och njöt av en skön brasa
 (blev inte så bra på bild..)
 Efter stolarna tröttnade jag, men T fortsatte med dessa två hyllor som Skrutt skall få ha i sitt rum. Medans T höll på med hyllorna gjorde jag..

 dessa tavlor, eller tavlor och tavlor, det är väggtexter som jag har satt på ett fint papper. Kommer nog att komma ramar till dessa plus att jag kommer att göra två till med tiden. Dessa tavlor var en del i det hemliga projekt jag pratat om för ett tag sen och T blev faktiskt riktigt glad även om han fick reda på det lite innan jag var helt klar, har så svår för att vara tyst om sådana saker : )

 Dessa två hjärtan var farsdagpresenten till T från vår älskade Skrutt, det syns lite dåligt men det står PUSS och KRAM på dem.
 Nämde förra vecka att jag blivit klar med två stora saker och en var ju tackkorten till dopet och här ovan ser ni den andra. Det är bröllopsinbjdningar och nu när de flesta fått sina kan jag äntligen tala om det här : )

När korten var klar gick vi till postlådan och var givetvis tvungna (eller hur det stavas) att posta dem tillsammans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar